19. 9. 2012

Nový lak Maybelline Colorama


Tak po dvoutýdenní přestávce kvůli zájezdu do Bretaně zpět :) Jak už jsem psala dříve u nového krému BB, dostala jsem k jeho koupi v drogerii dm zdarma lak na nehty Maybelline Colorama, přičemž já jsem si z nepřeberného množství odstínů vybrala ten s číslem 16. 
Maybelline Colorama č. 16
Je poněkud výraznější než laky, které většinou používám (mám radši střídmější barvy), ale tenhle odstín mě prostě dostal! Je to velmi tmavá červená s přirozeným leskem. Některé červené laky se mi líbí, ale většinou mi přijdou, že jsou to barvičky pro slečny z E55, což pro mě není to pravé ořechové. Tato červená je však jiná – je velice elegantní a vůbec nepůsobí levným dojmem. Bylo však poměrně náročné vyfotit barvu tak, aby si bylo co nejpodobnější, ale dělala jsem co jsem mohla :)
Nová elegantní lahvička :)
Co mě velice překvapilo a musím výrobcům pochválit je to, že již po prvním nanesení barva vypadá skvěle a druhou vrstvu vůbec nepotřebuje! Já jsem ji sice zkusmo nanesla, ale byla zbytečná. Můžu říct, že jsem vyzkoušela hodně laků, ale tohle mi zatím žádný nesplnil – buď byla barva nevýrazná, nebo po sobě štěteček zanechal takové „cestičky“. Myslím, že je to spíše konzistencí barvy, než štětečkem, protože ten mi přijde klasický. Vyzvedla bych ještě to, že kolikrát mi u laků přijde, že nesmím den na nic šáhnout, aby barva zůstala nepoškozená, ale u Coloramy jsem nechala schnout 5 min, a pak jsem normálně lezla do šuplíků, fotila jsem výsledek na blog a lak zůstal nepoškozený. 
Zde už konečný výsledek :)
Na nehtech mi vydržel bez poškození 3 dny, což u svých nehtů považuji za úspěch, protože kolikrát mi laky nevydrží hezké ani do druhého dne. Chválím také nový vzhled lahvičky laků Colorama. Někomu mohla starší verze do špičky připadat hravější, ale mě se líbí spíš tato válcovitá, která vypadá elegantně a díky tlustšímu zavírání se štěteček lépe při aplikaci drží. Takže za mě tento lak určitě ANO!

Žádné komentáře:

Okomentovat