3. 9. 2012

Maybelline Dream Fresh BB


Tak přicházím se svým prvním článkem, který se věnuje dlouho očekávané české novince od Maybelline, a to krému Dream Fresh BB, který se prodává ve čtyřech odstínech, takže máte naději, že najdete takový, který bude vyhovovat právě vám. Někteří výrobci BB krémů totiž sází pouze na dva odstíny, což je vzhledem k rozdílnosti pleti u každé ženy podle mě poměrně nelogické. Struktura tohoto BB je na bázi gelu a výrobce slibuje 8 výhod v jednom, které mají zabránit efektu make-upové masky:
1. rozjasňuje
2. sjednocuje odstín pleti
3. UV ochrana SPF 30
4. hydratuje celý den
5. zjemňuje nedokonalosti
6. bez obsahu olejů, nemastí
7. viditelně vyhlazuje
8. povzbuzuje
Názory na něj se různí, takže toto je opravdu můj osobní názor a získaná zkušenost. Samozřejmě každé pleti a slečně vyhovuje něco jiného ;) Osobně se nemůžu zbavit porovnání s BB krémem od Garnieru, který pro byl, až na svou příjemnou vůni, katastrofou. Ten na mé smíšené a problematické pleti se sklonem k lesku vytvořil takový nepříjemný hutný povlak, který se při každém menším zpocení, doteku nebo třeba smrkání setřel. Navíc ucpával póry a po jeho natčení jsem se leskla jako sluníčko, což je krajně nepříjemné. Tento BB krém od Maybelline je pravým opakem.
Maybelline Dream Fresh BB
Jeho textura je velmi lehká a příjemná, nemá žádnou výraznou vůni a skvěle se nanáší. Po jeho nanesení je úžasné to, že ho na pleti ani nepoznáte – nevytvoří žádnou „masku“, jak slibuje prodejce a opravdu jsem byla velmi překvapená jeho lehkostí. Má lehce matující efekt, což je pro lesklou pleť perfektní, protože není nic nepříjemnějšího, než když se po nanesení BB či make-upu lesknete jak zrcadlo. Takže pro mě plus. U některých přípravků se mi obličej začne lesknout až v průběhu dne vlivem pocení, stresu atd., ale světe div se! Tento BB krém se mnou přežil mojí obhajobu bakalářské práce, kdy sem byla ve stresu a potila se a můj obličej vypadal stále přirozeně a žádný výrazný lesk jsem nezpozorovala.
Můj odstín Medium
Takže víceméně bych překvapivě souhlasila se sliby výrobce, až na jednu výjimku, kterou je zakrytí nedokonalostí. Dříve mou pleť trápilo těžké akné a zanechalo po sobě menší tmavší jizvičky a občas mě stále potrápí nevzhledné boláčky. S jizvičkami si ještě BB krém dokázal poradit, ale pár nových boláčků neschoval, takže jsem musela použít korektor. Dream Fresh BB tedy ode mě získává rozhodně jedničku a můžu ho jedině doporučit, protože některé boláčky neschová ani nejlepší make-up a použití korektoru v tomto případě je podle mého názoru jen malá daň za výhody které tento BB krém přináší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat